Інформація щодо організації освітнього процесу
Шановні батьки та учні!
У зв’язку із збільшенням кількості випадків захворювання на COVID-19 здобувачів освіти та працівників закладу, з метою мінімізації безпосередніх фізичних контактів між учасниками освітнього процесу, переривання ланцюжків зараження, передачі небезпечної інфекції та стримування епідемії на підставі листа МОН України від 25.01.2022 №1/267-22 «Про вжиття організаційних заходів із протидії розповсюдженню COVID-19», рішення педагогічної ради Протокол №7 від 02.02.2022 р. у закладі запроваджується дистанційне навчання з 03.02.2022 р. по 11.02.2022 р.
Усі уроки будуть відбуватися із застосуванням дистанційних технологій згідно розкладу.
Увага! Шановні батьки та учні, у зв’язку із запровадженням карантину з 13 березня по 03 квітня 2020 року відповідно до листа МОН України від 11.03.2020р. №1/9-154 щодо запровадження карантину для усіх типів закладів освіти, листа Департаменту освіти і науки Черкаської облдержадміністраціії від 12.03.2020р. №02/11-03/672 "Щодо призупинення освітнього процесу", листа сектору освіти Городищенської райдержадміністрації від 12.03.2020р. №335/01 "Щодо призупинення освітнього процесу", на підставі протоколу від 12.03.2020р. №10 засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій "Про заходи щодо запобігання поширенню на території Городищенського району коронавірусу COVID-19, викликаний вірусом SARS-CoV-2", наказу по школі від 12.03.2020р. "Про призупинення освітнього процесу", буде організовано навчання за дистанційною формою.
13.03.2020
Предмет | Тема: | Завдання для опрацювання: | Учитель |
5-А | |||
Англійська мова | Одяг і погода | В.1с.157 (п) В.1 с. 159 (п) В.5 с. 158(усно) | Теличко В.В. |
Вивчити правило (В.4а с.153) В.4b с. 153- розкрити граматичну дужку В. 3 с.153 – обрати варіант | В1 с. 154 - читати і з’єднати вивчити правило с.153 | Дудник О.С. | |
Українська мова | Тема:Речення з однорідними членами (без сполучників «і» зі сполучниками «а,але,і») | §54 виконати усно 428 Письмово427(ІІ), 429(І,ІІІ),430 | |
Зарубіжна література | Марина Цвєтаєва Вірш «Книжки в червоній палітурці» | Читати та аналізувати вірш | |
Інформатика | Способи подання алгоритмів | Р4.§1,2 впр. 3 |
5-Б
Англійська мова | Тема: Одяг і погода | В.1с.157 (п) В.1 с. 159 (п) В.5 с. 158(усно) | Теличко В.В. |
Тема «Моє заняття на вулиці» | Вивчити слова на с.163читати В.1-3 с. 166-167 В.4,5 с. 168 підручник р/з В.6-8 с. 89 | Кравченко М.І. | |
Українська мова | Тема:Речення з однорідними членами (без сполучників «і» зі сполучниками «а,але,і») | §54 виконати усно 428 Письмово427(ІІ), 429(І,ІІІ),430 | |
Зарубіжна література | Марина Цвєтаєва Вірш «Книжки в червоній палітурці» | Читати та аналізувати вірш | |
Інформатика | Способи подання алгоритмів | Р4.§1,2 впр.3 |
6-А
Англійська мова | Магазин | В.1 с. 133 (написати) | Теличко В.В. |
В.1 с.142 – зєднати картинку з видом транспорту В2 с. 143 – вирази перекласти і вивчити, записати у словник В3 с.143 – доповнити речення В4с. 143 – скласти речення В1 с.144 – читати с.145 – слова записати в словник і вивчити | В2 с.145- відповісти на запитання с. 143-145- вивчити слова | Дудник О.С. | |
Біологія | Особливості будови та поширення покритонасінних. | §45 Змалювати таблицю с. 168 |
6-Б
Англійська мова | Тема: Магазин | В.1 с. 133 (написати) | Теличко В.В. |
В.1 с.142 – зєднати картинку з видом транспорту В2 с. 143 – вирази перекласти і вивчити, записати у словник В3 с.143 – доповнити речення В4с. 143 – скласти речення В1 с.144 – читати с.145 – слова записати в словник і вивчити | В2 с.145- відповісти на запитання с. 143-145- вивчити слова | Дудник О.С. | |
Математика | «Множення раціональних чисел» | №1277,№1279,№1285 | |
Біологія | Особливості будови та поширення покритонасінних. Завдання для опрацювання: §45 Змалювати таблицю с. 168 |
7-А
Українська література | Вивчити на пам'ять 1 вірш (на вибір) Василя Симоненка | ||
Геометрія | «Трикутники» | №391,467 Повторити п. 18,17,16 | |
Географія | Води суходолу Євразії. | §49 | |
Англійська мова | Скачати аудіо додаток із сайту лібра-тера В.3 с.141- назвати фільми, які почуєте В. 4 с.142- впорядкувати речення с. 142- слова виписати в словник і вивчити | В.1 с.142-144 | Дудник О.С. |
7-Б
Англійська мова | Тема: Характеристика улюбленого фільму | С.142 слова В.2 с.140(п) | Теличко В.В. |
Скачати аудіо додаток із сайту лібра-тера В.3 с.141- назвати фільми, які почуєте В. 4 с.142- впорядкувати речення с. 142- слова виписати в словник і вивчити | В.1 с.142-144 | Дудник О.С. | |
Українська література | Вивчити на пам'ять 1 вірш (на вибір) Василя Симоненка | ||
Геометрія | «Трикутники» | №391,467 Повторити п. 18,17,16 | |
Географія | Води суходолу Євразії. | §49 |
8-А
Фізика | §32 Впр.32 (5) | ||
Геометрія | §20 Впр. №№ 887,881,883 | ||
Зарубіжна література | Тема: Історія створення комедії «Міщанин - шляхтич». Тематика і проблематика твору, його загальнолюдське значення | Читати комедію с. 194-211 Визначити тему, проблеми твору (записати у зошит). Скласти паспорт твору | |
Хімія | Природа хімічного зв’язку. Типи зв’язків. Електронегативність. | §17 | |
Біологія | Вегетативна нервова система | §39 заповнити таблицю с. 173-174 Самостійна робота з ілюстрацією |
8-Б
Українська мова | Скласти тестові завдання до теми «Речення з однорідними членами» | 1) Тести; 2) Таблиця з відповідями Скласти словниковий диктант на вивчені орфограми (12-15 слів) | |
Фізика | §32 Впр.32 (5) | ||
Зарубіжна література | Тема: Історія створення комедії «Міщанин - шляхтич». Тематика і проблематика твору, його загальнолюдське значення | Читати комедію с. 194-211 Визначити тему, проблеми твору (записати у зошит). Скласти паспорт твору | |
Хімія | Природа хімічного зв’язку. Типи зв’язків. Електронегативність. | §17 | |
Біологія | Вегетативна нервова система | §39 заповнити таблицю с. 173-174 Самостійна робота з ілюстрацією |
9
Зарубіжна література | Бернард Шоу П’єса «Пігмаліон» | Читати п’єсу | |
Біологія | Еволюція людини | §48таб. с.205 | |
Англійська мова | Різноманітність традицій. | В. 6(п.,тест) В7 (у) | Теличко В.В. |
В.2 ст. 182 доповнити речення В.3 с.184-185 читати В.6 с. 186- обрати варіант В.7 с. 186-187- читати В.8 с. 187Скласти запитання В.2,3,4 с. 188-191 | В.5 с. 191 – з’єднати частини речення | Дудник О.С. | |
Українська мова | На подвійному листочку написати твір на тему «Загроза коронавірусу» |
10
Фізика | § 35 ВПР.35 (3) | ||
Хімія | Тема Вуглеводи. Малосахариди. Полісахариди. Крохмаль. Целюлоза. | §20 Впр. 1,2 с. 125 | |
Географія | Субрегіони Африки. Політико-географічне положення. Населення Африки. | §39,40 |
11
Фізика | §36 Впр. 36 (3,4) | ||
Алгебра | П.15 с. 82-88 | №15.6, №15.7, №15.10 | |
Українська література | Тема: Роман Іванчук «Мальви» - історичний роман про зраду і яничарство. Історична основа твору-активна діяльність яничарського корпусу в Османській імперії 1638-1648рр. | Особливості характеротворення персонажів. Скласти паспорт твору; опрацювати матеріал підручника. Охарактеризувати персонажів (в зошиті | |
Хімія | Тема: Залізо | §36 | |
Біологія | Практична робота №3: Оцінка екологічного стану свого регіону | Скласти міні-проект за інструкцією с206-207 підручника |
14.03.2020
Предмет | Тема: | Завдання для опрацювання: | Учитель |
2-А | |||
Англійська мова | Зростаємо разом з книгою | Зошит №25 читати В.1 с. 44 Доповнити В.2 с. 44 В.3 с.45 | |
2-Б | |||
Англійська мова | Повторення теми «Хоббі» | Читати В.2 с.97 Відповісти на питання В.3 с.97 Проект-намалюй і розкажи, що ти можеш робити протягом тижня В.4 с.97 | |
4-А | |||
Англійська мова | В аеропорту | Аудіювання В.1 с.174 Переказати В. 2,4 с.169-170 Писати В.3 с.170 Читати В.2 с. 169 В.5 с.171 | |
5-А | |||
Українська мова | Письмовий твір-роздум у художньому стилі «Чому потрібно берегти природу» | Написати твір- роздум | |
Українська література | Картини довколишнього світу, природи в подіях Т. Шевченка – художня реалістичність, створена уявою митця за допомогою засобів образної мови «За сонцем хмаронька пливе» | Опрацювати матеріал підручника с. 195-196 вивчити поезію на пам'ять | |
Природознавство | Наземно-повітряне середовище | §40 | |
Англійська мова | В.3 с. 163- слова в словник В.4 с.163(п)-вибрать | Теличко В.В. | |
В.2 с.154 читати С.155-виписати слова в словник і перекласти В.3 с. 155- впорядкувати речення відповідно до тексту С.156- виписати слова в словник і перекласти В відео додатку В.2,3 с.156 В.4 с.156- скласти речення В.3 с.157- описати одяг | Дудник О.С. | ||
Математика | Множення десяткових дробів | №919, 935(1,2), 951 | |
5-Б | |||
Українська мова | Письмовий твір-роздум у художньому стилі «Чому потрібно берегти природу» | Написати твір- роздум | |
Українська література | Картини довколишнього світу, природи в подіях Т. Шевченка – художня реалістичність, створена уявою митця за допомогою засобів образної мови «За сонцем хмаронька пливе» | Опрацювати матеріал підручника с. 195-196 вивчити поезію на пам'ять | |
Природознавство | Наземно-повітряне середовище | §40 | |
Англійська мова | В.3 с. 163- слова в словник В.4 с.163(п)-вибрать | Теличко В.В. | |
Аудіювання В.2 с.168 Читати В.1 с.168, В.3,5 с.169 Читати і перекласти В.5 с.169 | Кравченко М.І. | ||
6-А | |||
Географія | Рух води в океані. Життя в океанах і морях | §43,44,45 | |
Англійська мова | С. 145 слова В.1,2 с.144-145(усно) | Теличко В.В. | |
В.5 с.146- читати В.6 с.147-зробити тест В.7 с.147-відповісти на запитання С.148-слова виписати в словник Аудіододаток В.1 с.148-прослухати; T/F В.2 с.148-відповісти на запитання В.3,4 с.149- прочитати і скласти розповідь | Дудник О.С. | ||
Зарубіжна література | Мацуо Басьо. Хоку | Читати хоку | |
6-Б | |||
Географія | Рух води в океані. Життя в океанах і морях | §43,44,45 | |
Англійська мова | С. 145 слова В.1,2 с.144-145(усно) | Теличко В.В. | |
В.5 с.146- читати В.6 с.147-зробити тест В.7 с.147-відповісти на запитання С.148-слова виписати в словник Аудіододаток В.1 с.148-прослухати; T/F В.2 с.148-відповісти на запитання В.3,4 с.149- прочитати і скласти розповідь | Дудник О.С. | ||
Зарубіжна література | Мацуо Басьо. Хоку | Читати хоку | |
7-А | |||
Біологія | Узагальнення знань з теми «Процеси життєдіяльності тварин» | Виконати завдання с. 202 | |
Зарубіжна література | Специфікація розкриття образу Бермана (непримітна зовнішність, невдаха, найкращий «шедевр» митця) | Виписати цитати до образу Бермана; написати характеристику Бермана | |
Українська мова | Прийменик – службова частина мови | §42 с. 154-155 (правило) В.444 с.157 (І,ІІ - письмово) | |
Алгебра | Розв’язування систем лінійних рівнянь методом підстановки | №1037 (1,2) | |
Хімія | Хімічні властивості кисню | §18, повторити §17 , виконати вправи після параграфа (письмово) | |
Історія України | §9,10,11 | ||
7-Б | |||
Біологія | Узагальнення знань з теми «Процеси життєдіяльності тварин» | Виконати завдання с. 202 | |
Зарубіжна література | Специфікація розкриття образу Бермана (непримітна зовнішність, невдаха, найкращий «шедевр» митця) | Виписати цитати до образу Бермана; написати характеристику Бермана | |
Українська мова | Прийменик – службова частина мови | §42 с. 154-155 (правило) В.444 с.157 (І,ІІ - письмово) | |
Алгебра | Розв’язування систем лінійних рівнянь методом підстановки | №1037 (1,2) | |
Хімія | Хімічні властивості кисню | §18, повторити §17 , виконати вправи після параграфа (письмово) | |
Історія України | §9,10,11 | ||
8-А | |||
Українська мова | Речення із звертаннями, вставними словами | Повторити §27-28 Виконати В.307 с.139(І,ІІ), В.309 с.140- усно | |
Біологія | Профілактика захворювань нервової системи | §40 Заповнити таблицю с.178 Додатково біологія + здоров’я с.178 | |
Алгебра | §3 п.20 №683,687 | ||
Мистецтво | Вивчити с.146-155 Намалювати фантастичний пейзаж (техніка довільна) | ||
Історія України | §16,17,18 | ||
Англійська мова | С.183-слова В.4 с.184 (письмово) В.1,2 с.183 (усно) | Теличко В.В. | |
В.14 с.171- прочитати, визначити хто, яку музику любить В.15 с.172- відповіді на запитання В.1(а) с.182- з’єднати; В.1(b) с.182-183- прочитати В.2 с.183-доповнити речення С.183- слова записати в словник з перекладом В.3 с.183- доповнити речення словами з рамками В.4 с.184- з’єднати і скласти речення С.183- вивчити слова | Дудник О. С. | ||
8-Б | |||
Українська мова | Звертання поширені й непоширені | §27 с.128-129, В.278 с.129 (І,ІІ) | |
Біологія | Профілактика захворювань нервової системи | §40 Заповнити таблицю с.178 Додатково біологія + здоров’я с.178 | |
Англійська мова | С.183- слова В.4 с.184 (письмово) В.1(в) с.182 (усно) В.2 с.183 | ||
Алгебра | Квадратні рівняння | №705,693 | |
Мистецтво | Вивчити с.146-155 Намалювати фантастичний пейзаж (техніка довільна) | ||
Історія України | §16,17,18 | ||
9 | |||
Українська мова | Період, основні знаки. Структурні типи періоду. Особливості інтонації, розділові знаки між частинами періоду | §45 с.198-199 Письмово В.409 с.199 (виписати різновиди періоду і приклади до нього) Усно с.201 (завдання Перевір себе) | |
Фізика | §35 В.35(1) | ||
Хімія | Вищі карбонові кислоти. Мило | §34 В зошиті дати відповіді на контрольні запитання №407-421 с.194 | |
Мистецтво | Телебачення: погляд у світ | Тема №25-26 вивчити Використовуючи сучасні технології створіть музичний відео кліп у програмі Рower Point (української пісні, музика) | |
Історія України | §12,13,14 | ||
10 | |||
Біологія | Закономірності розподілу у популяціях | §50 В.№1,2 с.198 | |
Фізика | §36 В.36(1,2) | ||
Алгебра | §13 В.13.1,13.2,13.3 | ||
Українська мова | 1)Написати твір-статтю у газету на морально-етичну, професійну тему (на подвійних аркушах паперу, обсяг 3,5-4 сторінки). Тема твору «Будьмо взаємовихованими!» 2) Опрацювати статтю підручника с.260 | ||
Зарубіжна література | Шарль Бодлер. Збірка віршів «Квітки зла» | Читати вірші із збірки | |
Істрія Всесвітня | Підготовка до контрольної роботи | §17,18,19 | |
Громадська освіта | §52 | ||
11 | |||
Хімія | Сучасні силікатні матеріали | §30 В зошиті дати відповідь на контрольні питання №427-434 с.157 | |
Алгебра | Графічне подання інформації про вибірку | П. 15 с.82-85 №1514,1512 | |
Фізика | §36 В.36(5) | ||
Зарубіжна література | Ернест Хемінгуей «Старий і море» | Читати повість | |
Мистецтво | Вивчити «Візуальні образи українського мистецтва. Живопис. Графіка» с.174-186 Створити ескіз поштової марки із зображенням визначних постатей України | ||
Англійська мова | В.1(а) с.191- прочитати; поставити 6-8 запитань В.4 с.201-202- прочитати, дати відповіді на запитання В.2 с.204- прочитати, розподілити запитання С.207- слова в словник з перекладом та вивчити В.5 с.207 |
Коментарi